Saturday, Oct. 21, 2017

  • تابعنا

الديكور بلمسات بسيطة

يناير 14, 2017 - -

الديكورات الداخلية في المنازل نري هنا الديكورات الداخلية بأشكالها المتعددة و تصميماتها المختلفة من مرايا و مكتبات و زرع و خلافه و تصميمات مختلفة

رفوف ديكورية

مرايا عبارة عن ثلاث قطع بتصميم مميز من شكل معين و تصميمات مختلفة و شكل انيق فالمرايا عبارة عن ثلاث قطع من شكل معين متدلية من سلسله معلقة علي الحائط بشكل جديد .

مرايا معلقة

تصميم ثلاثي الابعاد لديكورات علي الحائط علي شكل مكعبات استيل من اللون الاسود بشكل مميز و استخدمها كوحدة اضاءة بشكل انيق و مميز و مختلف و شكلها مميز .

مكتبة استيل

مكتبة ببعض قطع الاستيل علي شكل معين مع ارفف خشبية من اللون البيج الفاتح بتصميم مميز و مختلف سهل الصنع و تعتبر وحدة ديكورية داخل منزلك .

مكتبة بسيطة

مكتبات علي شكل مثلثات بأشكال مختلفة و تصميمات بسيطة و اشكال مختلفة و انيقة من الخشب البني الداكن علي شكل مثلثات و تصميم بسيط من اشكال هندسية بشكل مختلف .

مكتبو مثلثات

مكتبة من ارفف استيل من رسومات بسيطة و مميزة و شكل مختلف و استخدم المصمم التصميم المختلف كمكتبة و ارفف تزيين و وضع عليها الفازات و الانتيكات و قصريات الزرع و الكتب و فرش الالوان و الكتب و البرواز و غيرها .

مكتبة

ماسورة من اللون النحاسي من الزرع الاخضر و ديكور بسيط علي الحائط بشكل مميز يسر من ينظر اليه و يعطيه احساس بالرقة و البساطة .

مواسير

شارك المقال في صفحاتك

معلومات الكاتب

م/ شيماء

أكتب تعليق

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *