تعبير عن الجمال الداخلي والخارجي بالانجليزي

كتابة: Yasmin najib آخر تحديث: 31 يناير 2021 , 01:26

مقدمة تعبير عن الجمال الداخلي والخارجي

In terms of the inside or the substance, one looks or thinks he is beautiful while the opposite is beautiful of course, you don’t need to be a famous and beautiful star on screen to understand the importance of outer beauty، Your skin, hair, and body shape are all visual elements that contribute to an increase in your external beauty. These things may seem superficial, but they not only encourage people to make priority judgments about you, but they are also important because your appearance reflects and helps define how you feel.

In fact, a beautiful appearance is not worth much if you do not trust that you are beautiful and feel the inner beauty, there is no doubt that an appearance like a diamond does not suggest the opposite, unless you feel a kind of wood nickel, you can get the simplest hair, skin, and the back of this aspect Of charisma that attracts people, but if you lack energy or are sad or depressed more than a bound cat, then all your external attractiveness will be blocked and it will quickly fade away, for example four things that can destroy your inner beauty, which are fatigue, exhaustion, chronic pain and difficult situations Devastating

الترجمة

من حيث الجوهر ، يبدو المرء جميلًا بينما العكس هو جميل. لست بحاجة إلى أن تكون نجمًا على الشاشة لفهم أهمية الجمال الخارجي. بشرتك وشعرك وشكل جسمك كلها عناصر بصرية تساهم في (أو تنتقص) من جمالك الخارجي. قد تبدو هذه سطحية ، لكنها لا تشجع الناس على إصدار أحكام فورية عنا فحسب ، بل إنها مهمة أيضًا لأن مظهرك يساعد في تحديد ما تشعر به.

في الواقع ، المظهر الجميل لا يساوي إلا القليل إذا كنت لا تشعرين بالجمال. ليس لدي شك في أن المظهر مثل الماس لا يوحي بالقرفصاء إذا كنت تشعر بنوع من النيكل الخشبي، يمكنك الحصول على أبسط شعر ، وبشرة ، ومؤخرة في هذا الجانب من Kalamazoo ، ولكن إذا كنت تفتقر إلى الطاقة أو صرير ركبتيك أو كنت حزينًا أكثر من القطة المربوطة ، فسيتم حجب كل مغناطيسيتك الخارجية – وستتلاشى بسرعة. ما الذي يمنعك من الشعور بالجمال؟ التعب ، والألم المزمن ، والمواقف المدمرة ، على سبيل المثال لا الحصر ، ثلاثة أشياء في قائمة طويلة جدًا ضمن اقتباسات انجليزية عن الجمال[1]

برجراف عن الجمال الداخلي و الخارجي

There are three types of beauty, internal and external. As for the third of beauty I prefer to call it attractiveness, it is related to the standard and closeness to your relationships and friends and thus the wisdom that you have acquired in your life. We do not impose morals and do not judge right and wrong when we mean “beauty”, In fact, we never talk about behaviors, rather it is about understanding and defining the meaning of life.

As the secret of the beauty of these three types is that they are closely related to each other: the wonderful appearance helps to feel pleasure about yourself, which serves as the basis for developing this sense of authenticity and the deeper purpose that many of us would like to reach, while we search for meaning in our life. These interlocking types – form, feeling, and the world – work together to form what I think is the ultimate goal in all of our lives: to feel good about yourself because you have self-esteem and an excellent, energetic existence that allows you to understand the hidden thing in everyday life. Know your purpose in life – and take pride in it by helping others do the same.

الترجمة
هناك نوع ثالث من الجمال أفضل أن أسميه الجمال. إنه يتعلق بالمعيار والقرب من علاقاتك وبالتالي الغرض الذي حصلت عليه في حياتك. أنا لا أفرض الأخلاق ولا أحكم على الصواب والخطأ عندما أشير إلى “الجمال”. في الحقيقة ، أنا لا أتحدث حقًا عن السلوكيات. يتعلق الأمر بفهمك لمعنى حياتك وتعريفها.

يكمن جمال هذه الأنواع الثلاثة من الجمال في أنها مرتبطة ببعضها البعض: المظهر الجيد يساعدك على الشعور بالرضا عن نفسك ، والذي يعمل كأساس لتطوير هذا الإحساس بالأصالة والهدف الأعمق الذي يتوق إليه الكثير منا بينما نبحث عن المعنى في حياتنا. هذه العناصر الثلاثة المتداخلة – الشكل ، والشعور ، والكون – تعمل معًا لتشكيل ما أعتقد أنه الهدف النهائي في كل حياتنا: أن تشعر بالرضا عن نفسك لأن لديك احترامًا قويًا لذاتك ووجودًا صحيًا وحيويًا يسمح لك فهم الشيء الرائع الخفي في الحياة اليومية ، وفي النهاية ، تعرف على هدفك في الحياة – وتفاخر بهذا الغرض من خلال مساعدة الآخرين على فعل الشيء نفسه.[2]

موضوع عن الجمال الخارجي والداخلي بالانجليزي

Beauty is a relative concept and it is possible to think stupidly that human beauty is a single level of attractiveness, but this is not true, most people, if you ask them if they think they are beautiful, then some of them may start talking about their outward appearance, something Like the beauty of long or short hair, dark or blond hair, big eyes ,, small nose, thin lips, drawn legs, but it is rare to mention things such as: “Morals, kindness, honesty, sensitivity, generosity, make a person really beautiful.” But unfortunately, many people live without seeing the true meaning between inner and outer beauty or only care about their outward appearance, forgetting that our bodies are nothing but a shape, and therefore true beauty is what is inside.

The beauty of our external appearance comes from our people. But the beauty of our inner spirit comes from our life experience, it is the growth of consciousness, the main difference between these two concepts are completely different, so we must not forget that our external beauty will not necessarily be a reflection of the inner beauty, and therefore, the inner appearance will not always correspond to the external appearance.

الترجمة

الجمال مفهوم نسبي وقد تعتقد بسذاجة أن جمال الإنسان هو مجرد مستوى واحد من الجاذبية. هذا ليس صحيحا تماما،
معظم الناس ، إذا سألتهم عما يعتقدون أنهم جميلون ، فقد يبدأ بعض الناس في شرح المظهر الجسدي الصحيح لك ، مثل الشعر الطويل الداكن أو الأشقر ، العيون الكبيرة ، الشفاه الرفيعة ، الأرجل الطويلة ثم. نادرًا ما يقول شيئًا مثل: “اللطف ، والتسامح ، والصدق ، والحساسية تجعل الشخص جميلًا حقًا.” لسوء الحظ ، يعيش الكثير من الناس دون رؤية الفرق بين الجمال الداخلي والخارجي أو يهتمون فقط بمظهرهم ، متناسين أن أجسامنا ليست سوى وعاء ، وبالتالي فإن الجمال الحقيقي موجود في هذه الحاوية.

جمالنا الخارجي يأتي من آبائنا وأمنا وأبينا. لكن جمالنا الداخلي يأتي من تجربتنا الحياتية ، إنه نمو الوعي. هنا هو الاختلاف الرئيسي بين هذين المفهومين المختلفين تمامًا. دعونا لا ننسى أن جمالنا الخارجي لن يكون بالضرورة انعكاسًا للجمال الداخلي ، وبالتالي ، فإن المظهر الداخلي لن يتوافق دائمًا مع المظهر الخارجي وهو من اشهر اقتباسات انجليزية[3]

مقارنة بين الجمال الداخلي و الخارجي بالانجليزية

Many of us think that beauty and attractiveness diminish over time and we are doing everything we can to prevent this from happening. Some things that we cannot see, measure and touch with the physical eye, not only maintain their beauty but also enhance them all the time. Here is the biggest difference between the exterior and the interior. Since the inside depends only on us, our self-education and our self-improvement, but on the outside, everyone can improve today with the help of plastic surgery, a qualified esthetician, an amazing tattoo design, etc.

A trained plastic surgeon can beautify your face and body, but they cannot improve your sense of humor or correct your level of anger and greed. A good plastic surgeon can remove wrinkles from the face or prevent sun spots and pigmentation, but they cannot remove them. All violence and jealousy of your soul

الترجمة

يعتقد البعض منا الآن أن الجمال يتلاشى مع مرور الوقت ونبذل قصارى جهدنا لتجنب ذلك. أولئك الذين يفكرون في الأمر يفقدون جمالهم حقًا مع تقدمهم في العمر. والعكس صحيح ، أولئك الذين يدركون أن الجمال هو بعض الأشياء التي لا يمكننا رؤيتها وقياسها ولمسها بالعين الجسدية ، ليس فقط حفظها ولكن أيضًا تحسين جمالها طوال الوقت. وهنا يكمن الاختلاف الأكبر بين المظهر الخارجي والداخلي. نظرًا لأن الداخل يعتمد علينا فقط ، فإن تعليمنا الذاتي وتحسيننا الذاتي ، ولكن الخارجي ، يمكن للجميع التحسن اليوم بمساعدة الجراحة التجميلية ، وخبير تجميل مؤهل ، وتصميم وشم مذهل ، إلخ.

يمكن لجراح التجميل الماهر تجميل وجهك وجسمك ، ولكن لا يمكنه تحسين حس الفكاهة لديك أو تصحيح مستوى الغضب والجشع، يمكن لخبير التجميل الجيد أن يزيل التجاعيد على وجهك أو يمنع بقع الشمس وتصبغ الجلد ، لكن لا يمكنه إزالة كل العنف والغيرة من روحك[4]

الوسوم
زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق