تعبير عن الاقارب بالانجليزي

كتابة: Yasmin najib آخر تحديث: 01 فبراير 2021 , 22:29

مقدمة عن الاقارب بالانجليزي

Almost from the beginning, families face forces that will break them apart.As the family begins to mature, it is difficult to cope with the potential loss of contact, this feeling that something has changed, and makes communication more important. Phrases about relatives in English

As John Northman, a psychologist from Buffalo, New York said: The idea of ​​feeling connected increases dramatically, for everyone or anyone, and contributes to happiness. It contributes to psychological state and also contributes to physical well-being. Better and feel better physically, they are certainly less likely to feel depressed, or if they do feel it, they are in a better position to get out of depression, which generally leads to a feeling of greater support and psychological connection ”)

الترجمة

تواجه العائلات ، منذ بدايتها تقريبًا ، قوى التي من شأنها تفكيكهم، عندما تبدأ الأسرة في النضج ، يصعب مواجهة فقدان الاتصال المحتمل ، هذا الشعور بتغير شيء ما، ويجعل التواصل أكثر أهمية عن طريق جمل عن الاقارب بالانجليزي

” كما يقول جون نورثمان ، عالم النفس من بوفالو ، نيويورك: تصبح فكرة الشعور بالتواصل معززًا للغاية ، للجميع أو أي الناس ، ويسهم في السعادة ، فهو يساهم في حالة نفسية كما أنه يساهم أيضًا في الصحة البدنية ، من المعروف أنه عندما يتواصل الناس يشعرون بشعور أفضل ، ويشعرون بتحسن جسدي ، فمن المؤكد أنهم أقل عرضة للشعور بالاكتئاب ، أو إذا فعلوا ذلك ، فهم في وضع أفضل للخروج من الاكتئاب، بشكل عام النتائج في إحساس بدرجة أكبر من الدعم والاتصال النفسي “[1]

برجراف عن الاقارب

In the Family Communication Handbook, editor Anita Fanglisti, a professor at the University of Texas, writes: “Communication is what you do for families. When you transfer relationships, you are practically sending messages to everyone else and codifying your relationships.”

A research article in Military Medicine says that communication can cut both directions in families. She says deployed soldiers can get a great deal of positivity when they talk to front desk staff, but in some cases, that contact can have a negative impact.

It all comes down to this: Good communication with family is important because families are what we go most often for support, says Vangelest. If families do not communicate, support systems may be disrupted.

الترجمة

في كتيب التواصل الأسري ، كتبت المحررة أنيتا فانجليستي ، الأستاذة في جامعة تكساس ، “التواصل هو ما يصنع افراد العائلة بالانجليزي، في العلاقات الحقيقية، الشيئ الجميل بشكل كبير هو إرسال رسائل إلى كل الآخرين – يسنون علاقاتهم “.

تقول ورقة بحثية في مجلة Military Medicine إن التواصل يمكن أن يقطع كل الاختلافات في العائلات. تقول أنه يمكن للجنود المنتشرين الحصول عليها ضخم جرعة من الإيجابية عند الدردشة مع الناس ، ولكن في بعض الحالات ، يمكن أن يكون لهذا الاتصال تأثير سلبي.

يتلخص الأمر كله في هذا: يقول فانجليستي إن التواصل الجيد مع الأسرة مهم لأن الاقارب هي ما نلجأ إليه في أغلب الأحيان للحصول على الدعم. إذا لم تتواصل العائلات ، فقد تنهار أنظمة الدعم.[2]

موضوع بالانجليزي عن الاقارب

Relatives are often bound not only by blood ties, but also to the borders of the stock market that will put our blood at risk. In fact, during this cruel and selfish world, you have a relative who truly values ​​relationships so they must be weird. Every day in all the newspapers we encounter stories of relatives claiming inheritance after the death of a great father who accumulated enough wealth during his life so that he remember his loved ones with enthusiasm even after his death. We hardly have to think whether the love in these relationships is the person or their wealth!

It’s not that these relationships don’t, visit us today, but the numbers have definitely decreased, some joint families in particular, and in rare cases also, some nuclear families have the opportunity to host their relationships. Thus, we have a distant uncle who is fond of reading and could be the passenger par excellence for fans of stories at home, especially after a good dinner. Often there is a foreign aunt or grandmother, maybe a great chef, and also connoisseur of rare pickles that will appeal to your taste and make you crave more.

الترجمة

غالبًا ما يتم ربط الأقارب ليس فقط من خلال روابط الدم ولكن أيضًا من خلال الروابط في حدود سوق الأوراق المالية التي ستترك دمائنا في خطر، في الواقع ، خلال هذا العالم القاسي الذي يخدم الذات ،من لديه قريب يقدر حقًا العلاقات لما يجب أن تكون نادرة. في كل صحيفة ، في كل يوم ، نصادف حسابات بين أفراد الأسرة يدعون الميراث بعد وفاة أحد الوالدين الذي جمع ثروة كافية خلال حياته حتى يتم تذكر أحبائهم بشغف حتى بعد وفاة أحد الوالدين، بالكاد علينا أن نفكر فيما إذا كان الحب من هذه العلاقات هو للشخص أو ثروته!

ليس الأمر أن هذه العلاقات لا تدوم، تقوم بزيارتنا اليوم ولكن الأرقام انخفضت بالتأكيد، بعض العائلات المشتركة على وجه الخصوص ، وفي حالات نادرة أيضًا ، تتمتع بعض العائلات بفرصة استضافة علاقاتهم، وهكذا ، لدينا عم بعيد مغرم بالقراءة ويمكن أن يكون الراكب بامتياز لمحبي القصص في المنزل ، خاصة بعد عشاء جيد، غالبًا ما تكون هناك عمة أو جدة أجنبية ، وربما طاهية رائعة وأيضًا متذوق للمخللات النادرة التي تغري براعم التذوق لديك وتجعلك تتوق أكثر.[3]

تعبير قصير بالانجليزي عن الاقارب

Some of my cousins ​​are in the “my best friend” category. We all live close to each other and spend our lives in close contact. Just because two people are closely related doesn’t mean they’re close. Their personalities may conflict, and they will have completely different interests or opinions on sensitive topics. On the one hand, people often choose the idea of ​​compatibility and the common interests of their friends on the one hand.

And the most important relatives in my life, of course, are my parents. Without them, I wouldn’t be here! They spent a few years and tons of money taking care of me and teaching me how to be the person I am, and they have endured so many sacrifices for my sake.

Friends can come and go, but our family members are always with us. It provides most of the continuity we have enjoyed throughout our strange lives. Even when family members quarrel, they still understand each other, but when friends fight, they become sworn enemies.

الترجمة

بعض أبناء عمومتي في فئة “أعز أصدقائي”، نعيش جميعًا بالقرب من بعضنا البعض ونقضي حياتنا على اتصال وثيق، ببساطة لأن شخصين مرتبطان ارتباطًا وثيقًا لا يعني أنهما قريبان، قد تتعارض شخصياتهم ، وسيكون لديهم اهتمامات أو آراء مختلفة تمامًا حول القضايا الحساسة، من ناحية ، يختار الناس عادة فكرة أصدقائهم عن التوافق والاهتمامات المشتركة من ناحية،
وأهم أقاربي في حياتي بالطبع والداي، بدونهم ، لن أكون هنا! لقد أمضوا عدة سنوات وأطنان من النقود في الاعتناء بي وتعليمي كيف أكون الشخص الذي أنا عليه ، وأنهم تحملوا العديد من التضحيات نيابة عني.

قد يأتي الأصدقاء ويذهبون ، لكن أقاربنا دائمًا معنا، إنهم يوفروا لنام معظم الاستمرارية التي نتمتع بها طوال حياتنا الغريبة، حتى عندما يتشاجر الأقارب ، فهم لا يزالون يفهمون بعضهم البعض ولكن عندما يتشاجر الأصدقاء ، يصبحون أعداء لدودين.[4]

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق