تعبير بالانجليزي عن نفسي في المستقبل

باختصار ، لدي حياة مملوءة وسريعة الخطى، أعمل كثيرًا ، ولا أنام إلا قليلاً ، ولا أستطيع أن أفهم أنني من المفترض أن أستمتع بالأشياء الصغيرة .

رسالة لنفسي في المستقبل

I wish future me would send me a letter, an email, a tweet, something, just to tell me how it should be. I wish future me would just give me some pointers. At some point, I realize that I’m not as big of a failure as I persuade myself that I am, but still, I feel like I should be further in my life than I am. I wish I could have a guide to let me know I’m doing just fine, or I’m at least on a relatively good course. I can imagine twelve ways to Sunday what it’d say, and every time, I would hope for this:

“To myself,

Slow the hell down. You work too much, sleep too little and you won’t stop to enjoy the little things. But you should. Please realize that these aren’t the things you’ll remember. You won’t remember that power bill you were short on, the extra shift you picked up or the stressful night that accompanied it. You won’t remember the good nights of sleep, or the peaceful day off you took, or even the feeling you got after you came home from that 13 hour shift. What you will remember are the memories. The good times with the love of your life (Or, if we’re gonna reference Freshman year, your lust-of-the-month. Either way.)

You’re going to remember those sporadic road trips and the day-drives to the beach, the funny inside jokes and the nostalgia you get from the pictures you took while doing all of these things. Stop thinking you have to work your way into the ground, stop thinking that the money you’re going to miss from those few hours are going to completely sink you. . . It’s just money. I know you think you have to work your way to success, but you’re in your early 20s. You’re still so young.

I’m not sure why you, why we, thought that we were supposed to have our shit together, but trust me. You’ve got time. You’re still so young, and nothing, and I mean nothing will mess with your head more than thinking that you’re supposed to be grounded and established by 24. That’s one sure way to make sure you overthink, over analyze and completely ruin your self worth. You are so much better than the thoughts of underachievement and belittlement. You are an intense bundle of intelligence worthy of your own self-praise, and you’re doing just fine.

Please, I want you to work less, and enjoy the time with your fiance and loved ones. Take a trip to that place you’ve not been too yet. Trust me, you’re going to love it. You’re better than your worst self-image. You are beautiful. You are perfect potential, and you are significant.”

ترجمة التعبير

أتمنى أن يرسل لي المستقبل رسالة أو بريدًا إلكترونيًا أو تغريدة أو شيئًا ما، فقط ليخبرني كيف ينبغي أن أكون، أتمنى أن يمنحني المستقبل بعض المؤشرات، في مرحلة ما ، أدرك أنني لست أكبر من الفشل وأنا أقنع نفسي بذلك ، ولكن لا يزال أشعر وكأنني يجب أن أكون أكثر في حياتي، أتمنى لو كان بإمكاني الحصول على دليل لإخباري بأنني على ما يرام ، أو على الأقل على مسار جيد نسبيا .

 إلى نفسي

ابطئ قليلا، أنت تعمل كثيرًا ، وتنام قليلاً جدًا ولن تتوقف عن الاستمتاع بالأشياء الصغيرة، يرجى إدراك أن هذه ليست الأشياء التي تتذكرها، لن تتذكر فاتورة الكهرباء التي كنت على وشك الوصول إليك ، أو النقلة الإضافية التي التقطتها أو الليلة المجهدة التي رافقتها، لن تتذكر الليالي الجيدة للنوم ، أو اليوم الهادئ الذي أخذته ، أو حتى الشعور الذي حصلت عليه بعد عودتك إلى المنزل من تلك المناوبة التي تستغرق 13 ساعة، ما سوف تتذكره هي الذكريات، الأوقات الطيبة مع حب حياتك .

سوف تتذكر تلك الرحلات المتقطعة على الطرق والحافلات النهارية إلى الشاطئ والنكات الداخلية المضحكة، والحنين الذي تحصل عليه من الصور التي التقطتها أثناء القيام بكل هذه الأشياء، توقف عن التفكير في أن تكون أفضل ، وتوقف عن التفكير في أن الأموال التي ستفوتها من تلك الساعات القليلة ستغرقك تمامًا، انها مجرد أموال، أعلم أنك تظن أنك مضطر للعمل بطريق النجاح ، ولكنك في العشرينات من عمرك، وأنت ما زلت صغيرا جدا.

لست متأكدا لماذا أنت ، لماذا ، اعتقدنا أنه كان من المفترض أن نتشارك القرف معا ، ولكن ثق بي، لديك وقت، أنت ما زلت صغيرا جدا ، وأنا أعني أن لا شيء سوف يفسد رأسك أكثر من التفكير في أنك من المفترض أن تكون أفضل، هذه طريقة مؤكدة للتأكد من أنك تفرط في التفكير ، وتحلل وتدمر بالكامل قيمة نفسك، أنت أفضل بكثير من أفكار التحصيل والتقليل، أنت حزمة مكثفة من الذكاء تستحق الثناء الذاتي الخاص بك ، وأنت على ما يرام .

من فضلك ، أريدك أن تعمل بأقل من ذلك ، وأن تستمتع بوقتك مع أحبائك، خذ رحلة إلى مكان لم تكن قد قمت به من قبل، ثق بي ، أنت ستحبه، أنت أفضل من أسوأ صورك الذاتية عن نفسك، أنت جميل أنت تمتلك إمكانات مثالية ، وأنت مهم “

الوسوم :

شارك المقال في صفحاتك

معلومات الكاتب

ريهام عبد الناصر

يوماً ما ستكون لي بصمة يكتب عنها التاريخ وتتناقلها الاجيال

(1) Reader Comment

  1. A
    A
    2019-07-06 at 15:21

    شكرا للتعبير

أكتب تعليق

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *