تعبير بالانجليزي عن موقف غير حياتك

هناك العديد من التغييرات التي يمكن أن تحدث في حياة الشخص، وبعض التغييرات صغيرة جدًا ولن تؤثر على حياتك كثيرًا، ومع ذلك ، يمكن أن تكون الأحداث الأخرى مهمة للغاية ويمكن أن تغير حياة الشخص بالكامل ، مثل الزواج ، أو الإنجاب ، أو فقدان شخص ما .

حدث غير حياتك

The important event that changed my life is coming to the United States to study. When I first arrived in this country, I realized that a tremendous transformation would happen in my life both physically and mentally. After spending more than two months in the United States, I firmly believe that moving to the United States is a beneficial change for me. This change provides me a chance to lead a healthy lifestyle as well as a new way of thinking that are significant for me.

It is essential to have this change as it offers me a healthy lifestyle. Before coming to the United States, I used to stay up late at night to study and wake up early in the morning. This was a hazard to my health that could cause me to get sick easily. When I decided to come to America, I made up my mind and determined to keep a healthy routine. For example, I enjoy the American-style meal which includes having a fresh salad instead of cooked vegetables. This method of cooking vegetables helps me absorb more vitamins from them. As a result, I can feel that I am becoming healthier and healthier.

Additionally, this important change enables me to think differently and internationally. This is my first time living in a North-American country. Hence, I have a brand new opportunity to experience a new culture. Because I live in a multicultural society, living in Los Angeles has expanded my horizon on a lot of things – lifestyle, eating habits, and respectful greeting manners. By knowing more about different cultures, I have become more considerate and understanding of various habits as well as behaviors from different races. Consequently, I have changed into someone who has a new way of seeing distinct issues happening around me.

To sum up, mov ing to the United States was an important change in my life because of giving me the chance to have a healthy lifestyle and a new way of thinking. I have changed my eating and sleeping habits in a good way. Meanwhile, I have become more understanding of different cultures. Thus, this change is very important and beneficial for me.

الحدث المهم الذي غير حياتي عندما ذهب للدراسة إلى الولايات المتحدة، عندما وصلت لأول مرة إلى هذا البلد ، أدركت أن هناك تحولًا كبيرًا سيحدث في حياتي جسديًا وعقليًا، بعد قضاء أكثر من شهرين في الولايات المتحدة ، أعتقد اعتقادا راسخا أن الانتقال إلى الولايات المتحدة هو تغيير مفيد بالنسبة لي، يتيح لي هذا التغيير فرصة لقيادة نمط حياة صحي وكذلك طريقة تفكير جديدة مهمة بالنسبة لي، ومن الضروري أن يكون هذا التغيير لأنه يوفر لي نمط حياة صحي، قبل مجيئي إلى الولايات المتحدة ، اعتدت على البقاء مستيقظًا في الليل للدراسة والاستيقاظ في الصباح الباكر، كان هذا خطرا على صحتي قد يسبب لي المرض بسهولة، وعندما قررت المجيء إلى أمريكا ، قررت أن أفكر وأصر على الحفاظ على روتين صحي .

على سبيل المثال ، أستمتع بالوجبة على الطريقة الأمريكية والتي تشمل تناول سلطة طازجة بدلاً من الخضار المطبوخة، وتساعدني طريقة طبخ الخضروات على امتصاص المزيد من الفيتامينات منها، نتيجة لذلك ، أستطيع أن أشعر أنني أصبحت أكثر صحة .

بالإضافة إلى ذلك، يتيح لي هذا التغيير المهم التفكير بطريقة مختلفة، وهذه هي المرة الأولى التي أعيش فيها في بلد من أمريكا الشمالية، وبالتالي ، لدي فرصة جديدة لتجربة ثقافة جديدة، ولأنني أعيش في مجتمع متعدد الثقافات ، فإن العيش في لوس أنجلوس قد وسع أفقى على الكثير من الأشياء – نمط الحياة وعادات الأكل وأخلاقيات التحية المحترمة، ومن خلال معرفة المزيد عن الثقافات المختلفة ، أصبحت أكثر مراعاة وفهمًا للعادات المختلفة وكذلك السلوكيات من مختلف الأعراق، وبالتالي ، لقد تحولت إلى شخص لديه طريقة جديدة لرؤية القضايا المتميزة التي تحدث من حولي .

باختصار، كان الانتقال إلى الولايات المتحدة تغييرًا مهمًا في حياتي بسبب إعطائي الفرصة لأتمتع بنمط حياة صحي وطريقة تفكير جديدة، لقد غيرت عاداتي في الأكل والنوم بطريقة جيدة، وفي الوقت نفسه ، أصبحت أكثر فهمًا للثقافات المختلفة، وبالتالي ، هذا التغيير مهم جدا ومفيد بالنسبة لي .

الوسوم :

شارك المقال في صفحاتك

معلومات الكاتب

Avatar

أكتب تعليق

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *